VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY OBJEDNÁVKOVÉHO SYSTÉMU OVOCNÝ SVĚTOZOR
Úvodní informace
Provedením objednávky potvrzujete, že jste tyto podmínky četli, porozuměli jejich obsahu, nemáte k nim výhrady a vyslovujete s nimi souhlas; současně se tyto podmínky stávají smluvním ujednáním mezi Vámi a společností Hájek a Boušová spol s r.o., IČO 45316872, se sídlem Vodičkova 791/39, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 7588 (dále jen „Společnost“).
Objednávkový systém Společnosti umožňuje objednávku výrobků , a to prostřednictvím internetových stránek www.ovocnysvetozor.cz (dále jen „Internetové stránky“) nebo telefonicky na provozovně.
Jakýmkoli používání Internetových stránek, zejména však vytvořením objednávky, dáváte souhlas s podmínkami, jakož i se zákonnými požadavky týkající se ochrany osobních údajů.
1/ Vytvoření objednávky
Společnost přijímá elektronické objednávky každý den, včetně svátků – 24 hodin denně.
Telefonické objednávky jsou příjímány během otevírací doby jednotlivých provozoven.
Společnost si vyhrazuje právo provoz eshopu, či dostupnost jednotlivých výrobků dočasně omezit.
Postup vytvoření elektronické objednávky je následující :
- na www.ovocnysvetozor.cz
- zákazník vybere pobočku, na které si přeje objednávku vyzvednout a klikne "Přejít do e-shopu"
- vybere si výrobek a vloží do košíku
- pokud hodlá pokračovat ve výběru dalších položek, klikne na "Pokračovat v nákupu", v opačném případě klikne na "Přejít do košíku"
- v košíku zkontroluje zvolený způsob dopravy (osobní vyzvednutí na provozovně / rozvoz)
- zvolí datum a čas vyzvednutí / doručení objednávky
- přečte si Obchodní podmínky a vyjádří svůj souhlas s jejich zněním a a klikne na "Potvrdit objednávku"
- vyplní své osobní údaje a klikne na "Pokračovat v objednávce"
- zkontroluje veškeré zadané údaje a klikne na "Potvrdit objednávku"
- v zabezpečené platební bráně zaplatíte objednávku online platební kartou
- na zadanou emailovou adresu je doručeno potvrzení o přijetí objednávky (pokud není potvrzující email doručen, kontaktujte neprodleně podporu na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
2/ Změny v objednávce a zrušení objednávky
Změny v elektronické objednávce nebo zrušení elektronické objednávky je akceptováno pouze elektronicky na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Objednávku nelze zrušit nebo přesunout na jiný termín telefonicky.
Pokud byla objednávka vytvořena a zaplacena osobně na provozovně, lze ji zrušit opět pouze osobně na provozovně.
Objednávky s vyzvednutím ten den či následující den, je možné zrušit nejpozději 2 hod od vytvoření objednávky.
Ostatní objednávky je možné zrušit nejpozději 48 hod před termínem vyzvednutí objednávky.
V takovém případě má zákazník nárok na vrácení celé hodnoty objednávky, a to do 14 dnů.
O zrušení objednávky je potřeba uvědomit Společnost na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zrušení objednávky je potřeba odeslat ze stejné emailové adresy, která byla uvedena v objednávce.
V žádosti je potřeba uvést číslo bankovního účtu, na které bude vrácená částka za objednávku.
3/ Nevyzvednutí / nepřevzetí objednávky
V případě nevyzvednutí objednávky v uvedeném termínu nemá zákazník nárok na vrácení finančních prostředků.
Stejně tak, pokud je objednávka doručena v termínu, uvedeném v objednávce a zákazník nebude k zastižení na uvedené adrese nebo kontaktním telefonním čísle.
4/ Vyzvednutí / převzetí objednávky
Při vyzvednutí objednávky na provozovně, stejně tak i při doručení rozvozovou službou, je zákazník povinen zkontrolovat vizuální stav objednávky a zda je objednávka kompletní.
V případě, že objednávka není kompletní či je jinak poškozena, zákazník je povinen na místě objednávku reklamovat u vedoucího směny, případně u řidiče, který objednávku přivezl.
Více bod 6/ Reklamace objednávek.
5/ Rozvoz objednávek
Časové sloty pro doručení objednávek jsou orientační. S ohledem na dopravní situaci nelze doručení v přesném čase garantovat.
Dorty a chlebíčky jsou rozváženy chladícími vozy při teplotě 3 až 5°C. Zmrzliny jsou rozváženy v mrazících boxech při teplotě -18 až -15°C.
Tyto teploty je potřeba zachovat i při následném skladování výrobků.
6/ Reklamace objednávek
Zákazník je povinen zkontrolovat stav objednávky a počet kusů při převzetí objednávky na provozovně nebo od řidiče rozvozové služby.
Vizualní nedostatky nebo nekopletní objednávku je potřeba reklamovat bez prodlení u vedoucího směny nebo u řidiče rozvozové služby.
Na pozdější reklamace, vzhledem k povaze výrobku, nemusí být brán zřetel.
Společnost nenese odpovědnost za škody vzniklé po předání objednávky zákazníkovi.
Reklamaci je potřeba podat osobně u vedoucího směny provozovny, na které byla objednávka vyzvednuta a nebo emailem na
info@ovocnysvetozor.cz a to nejpozději do 24hod od vyzvednutí výrobku.
7/ Věrnostní program
Pokud je zákazník, nebo by chtěl být, majitelem věrnostní karty, načítání bodů za online nákupy se řídí Obchodními podmínkami věrnostního programu.
https://www.ovocnysvetozor.cz/obchodni-podminky-vernostniho-programu
Osobní údaje
Ochrana osobních údajů poskytnutých, jež Společnost v této souvislosti zpracovává, se řídí samostatnými podmínkami stanovenými v „Pravidlech na ochranu osobních údajů“ dostupných zde.
Internetové stránky
Společnost vyvine maximální úsilí k tomu, aby veškeré informace uvedené na Internetových stránkách byly vždy aktuální, pokud se i přesto vyskytne při poskytnutí některé informace nepřesnost, Společnost se předem za takové nedopatření omlouvá.
Všechny materiály a informace obsažené na Internetových stránkách jsou ve výlučném vlastnictví Společnosti, která si k jejich obsahu vyhrazuje veškerá práva. Na Internetových stránkách může být rovněž zobrazena propagace poskytovaných služeb či produktů Společnosti či jejích smluvních partnerů.
Materiály a texty obsažené na Internetových stránkách mohou být měněny, publikovány nebo jinak distribuovány pouze s předchozím souhlasem Společnosti, kdy Společnost si zároveň vyhrazuje právo provádět jejich změny a úpravy kdykoliv to bude považovat za vhodné a to bez předchozího upozornění. Veškeré změny podmínek Společnosti nabudou účinnosti 7 dnů ode dne jejich zveřejnění na Internetových stránkách.
Podněty
Společnost si váží jakéhokoliv názoru, podnětu či zpětné vazby svých klientů, které je možné zasílat na emailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Společnost si zároveň vyhrazuje právo zaslané příspěvky citovat dle svého uvážení, a to i bez uvedení jména odesílatele.
Tyto podmínky jsou platné a účinné od 11.1.2020
Datum poslední aktualizace je 21.3.2020
Hájek a Boušová spol s r.o.