0
  • Nákupní košík je prázdný

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY OBJEDNÁVKOVÉHO SYSTÉMU OVOCNÝ SVĚTOZOR

Úvodní informace
Provedením objednávky potvrzujete, že jste tyto podmínky četli, porozuměli jejich obsahu, nemáte k nim výhrady a vyslovujete s nimi souhlas; současně se tyto podmínky stávají smluvním ujednáním mezi Vámi a společností Hájek a Boušová spol s r.o., IČO 45316872, se sídlem Vodičkova 791/39, 110 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 7588 (dále jen „Společnost“).

Objednávkový systém Společnosti umožňuje objednávku výrobků , a to prostřednictvím internetových stránek www.ovocnysvetozor.cz (dále jen „Internetové stránky“) nebo telefonicky na provozovně.

Jakýmkoli používání Internetových stránek, zejména však vytvořením objednávky, dáváte souhlas s podmínkami, jakož i se zákonnými požadavky týkající se ochrany osobních údajů.

1/ Vytvoření objednávky
Společnost přijímá elektronické objednávky vytvořené v eshopu každý den, včetně svátků – 24 hodin denně.
Tyto objednávky lze zaplatit platební kartou.
Telefonické objednávky jsou příjímány během otevírací doby jednotlivých provozoven.
Telefonické objednávky lze zaplatit platební kartou, hotově, stravenkami, věrnostními body či dárkovou kartou.
Společnost si vyhrazuje právo provoz eshopu, či dostupnost jednotlivých výrobků dočasně omezit.
Postup vytvoření elektronické objednávky je následující :

  • na www.ovocnysvetozor.cz
  • zákazník vybere pobočku, na které si přeje objednávku vyzvednout a klikne "Přejít do e-shopu"
  • vybere si výrobek a vloží do košíku
  • pokud hodlá pokračovat ve výběru dalších položek, klikne na "Pokračovat v nákupu", v opačném případě klikne na "Přejít do košíku"
  • v košíku zkontroluje zvolený způsob dopravy (osobní vyzvednutí na provozovně / rozvoz)
  • zvolí datum a čas vyzvednutí / doručení objednávky (u každé objednávky je možný pouze jeden termín vyzvednutí/doručení)
  • přečte si Obchodní podmínky a vyjádří svůj souhlas s jejich zněním a a klikne na "Potvrdit objednávku"
  • vyplní své osobní údaje a klikne na "Pokračovat v objednávce"
  • zkontroluje veškeré zadané údaje  a klikne na "Potvrdit objednávku"
  • v zabezpečené platební bráně zaplatíte objednávku online platební kartou
  • na zadanou emailovou adresu je doručeno potvrzení o přijetí objednávky (pokud není potvrzující email doručen, kontaktujte neprodleně podporu na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )

2/ Změny v objednávce a zrušení objednávky

Změny v elektronické objednávce nebo zrušení elektronické objednávky je akceptováno pouze elektronicky na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Objednávku nelze zrušit nebo přesunout na jiný termín telefonicky.
Pokud byla objednávka vytvořena a zaplacena osobně na provozovně, lze ji zrušit opět pouze osobně na provozovně.
Objednávky s vyzvednutím ten den či následující den, je možné zrušit nejpozději 2 hod od vytvoření objednávky.
Ostatní objednávky je možné měnit nebo zrušit nejpozději 48 hod před termínem vyzvednutí objednávky.
V takovém případě má zákazník nárok na vrácení celé hodnoty objednávky, a to stejnou platební metodou, jakou byla objednávka zaplacena. Peníze jsou vráceny nejpozději do 7 dnů.
O zrušení objednávky je potřeba uvědomit Společnost na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zrušení objednávky je potřeba odeslat ze stejné emailové adresy, která byla uvedena v objednávce.

3/ Nevyzvednutí / nepřevzetí objednávky

V případě nevyzvednutí objednávky v uvedeném termínu nemá zákazník nárok na vrácení finančních prostředků.
Stejně tak, pokud je objednávka doručena v termínu, uvedeném v objednávce a zákazník nebude k zastižení na uvedené adrese nebo kontaktním telefonním čísle.

4/ Vyzvednutí / převzetí objednávky

Při vyzvednutí objednávky na provozovně, stejně tak i při doručení rozvozovou službou, je zákazník povinen zkontrolovat vizuální stav objednávky a zda je objednávka kompletní.
V případě, že objednávka není kompletní či je jinak poškozena, zákazník je povinen na místě objednávku reklamovat u vedoucího směny, případně u řidiče, který objednávku přivezl.
Více bod 6/ Reklamace objednávek.

5/ Rozvoz objednávek

Časové sloty pro doručení objednávek jsou orientační. S ohledem na dopravní situaci či další nepředvídatelné okolnosti nelze doručení v přesném čase garantovat.
Dorty a chlebíčky jsou rozváženy chladícími vozy při teplotě 3 až 5°C. Zmrzliny jsou rozváženy v mrazících boxech při teplotě -18 až -15°C.
Tyto teploty je potřeba zachovat i při následném skladování výrobků.

6/ Reklamace objednávek

Zákazník je povinen zkontrolovat stav objednávky a počet kusů při převzetí objednávky na provozovně nebo od řidiče rozvozové služby.
Vizualní nedostatky, nekopletní objednávku či jiné vady je potřeba reklamovat bez prodlení u vedoucího směny nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. při převzetí objednávky, nejpozději v ten den.
Na pozdější reklamace, vzhledem k povaze výrobku, nebude brán zřetel.
Společnost nenese odpovědnost za škody vzniklé po předání objednávky zákazníkovi, speciálně nevhodnou manipulací s výrobky či jejich transportu a skladování při nevhodné teplotě.
Reklamaci je potřeba podat osobně u vedoucího směny provozovny, na které byla objednávka vyzvednuta a nebo emailem na
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a to neprodloně po vyzvednutí/převzetí objednávky nebo výrobku.

7/ Věrnostní program

Pokud je zákazník, nebo by chtěl být, majitelem věrnostní karty, načítání bodů za online nákupy se řídí Obchodními podmínkami věrnostního programu.
https://www.ovocnysvetozor.cz/obchodni-podminky-vernostniho-programu

8/ Objednávky pro firmy

V případě, že je potřeba doručit objednávku přesně ve stanoveném časovém slotu (30 min.) s garancí, či je požadavek na platbu fakturou,
platí následující pravidla :
- objednávka e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. alespoň s pětidenním předstihem
- objednávka do 3000,- Kč včetně DPH - doprava 490,- Kč včetně DPH
- objednávka nad 3000,- Kč včetně DPH - doprava zdarma

Osobní údaje

Ochrana osobních údajů poskytnutých, jež Společnost v této souvislosti zpracovává, se řídí samostatnými podmínkami stanovenými v „Pravidlech na ochranu osobních údajů“ dostupných zde.

Internetové stránky

www.ovocnysvetozor.cz

Společnost vyvine maximální úsilí k tomu, aby veškeré informace uvedené na Internetových stránkách byly vždy aktuální, pokud se i přesto vyskytne při poskytnutí některé informace nepřesnost, Společnost se předem za takové nedopatření omlouvá.

Všechny materiály a informace obsažené na Internetových stránkách jsou ve výlučném vlastnictví Společnosti, která si k jejich obsahu vyhrazuje veškerá práva. Na Internetových stránkách může být rovněž zobrazena propagace poskytovaných služeb či produktů Společnosti či jejích smluvních partnerů.

Materiály a texty obsažené na Internetových stránkách mohou být měněny, publikovány nebo jinak distribuovány pouze s předchozím souhlasem Společnosti, kdy Společnost si zároveň vyhrazuje právo provádět jejich změny a úpravy kdykoliv to bude považovat za vhodné a to bez předchozího upozornění. Veškeré změny podmínek Společnosti nabudou účinnosti 7 dnů ode dne jejich zveřejnění na Internetových stránkách.

Podněty

Společnost si váží jakéhokoliv názoru, podnětu či zpětné vazby svých klientů, které je možné zasílat na emailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Společnost si zároveň vyhrazuje právo zaslané příspěvky citovat dle svého uvážení, a to i bez uvedení jména odesílatele.

Tyto podmínky jsou platné a účinné od 11.1.2020
Datum poslední aktualizace je 24.2.2025

Hájek a Boušová spol s r.o.